Nytt år & Nya löften

2009-12-30 @ 22:22:44

Mellandagsrean i Sundsvall slutade med en examensklänning, batterier till kameran, deodorant, champagneglas och lakan från IKEA, restaurangbesök samt en låååång bussresa hem. 
En lyckad och buss(ig) shoppingresa!!!

Fördrev tiden på bussen med att läsa, sova, prata med några vänner i telefon och planera nyårsfirandet =)
Skönt att vara hemma i Umeå igen, men kommer att sakna er i Näsåker. ♥Kram på er!♥

Skönt att vara tillbaka i umeå.                       

Hmm... Bara 25 timmar och 33 minuter till tolvslaget och nya året nu. Och jag som inte har en aning om vad mitt nyårslöfte ska bli???? Har betat av alla klassiker som " komma igång och träna", "somna i tid", "inte komma försent" och "städa mer".  Men lova ska jag, det hör ju liksom till.

Så snälla, ge mig några fina förslag:)

Kommentarer
    Postat av: Eric

    Sluta med godis?

    Postat av: Sofia

    Lova att blogga ett helt år Malin! :P

    Postat av: Jens

    Springa ett maraton kanske ? =)

    Postat av: Malin

    -Sluta med godis? Klarar jag ju aldrig -Och det vet du Eric!!! :)



    -Blogga ett år? Hahahaha!



    -Springa maraton? Hmmm...kanske det?



    Mer förslag???



    Postat av: Frida

    Lova att le och njuta av livet var dag!

    Kram på dig Malin !

    Postat av: Mia

    Lova att komma hem hit och hälsa på lite oftare va?

    Postat av: Malin

    Den gillar jag Fridde!

    Le, njut och var glad varje dag!



    1 år! 12 månader! 52 veckor! Ja, alla de kommande 365 dagarna ska jag göra något som får mig att le och bli glad. Enjoy life!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: