Ok, ni vinner! Ger upp och gör ett bloggförsök nu=)

2009-12-25 @ 13:05:52

Har sagt att jag ALDRIG skulle börja blogga. Men ok, ni vinner!

Nu har ni till sist lyckats få mig till att blogga i 2 hela veckor. Ska hålla det löftet vänner- I promise! 
Hade toppenkul i onsdags, var så härligt att träffa er alla igen. Ses ju alldeles för sällan nuförtiden, men läser era bloggar och älskar att se vad som händer i era liv. Så är väl skyldig er 2 veckor av mitt liv i en blogg nu...
Men VAD ska jag skriva då? Händer väl inte mycket spännande i mitt liv???

Juldagen idag, så strax middag med hela släkten hos farmor & farfar.

Tack för gårdagens alla finfina julhälsningar!
 

Jag mitt uppe i alla klappar och allt julstök :)  
Julafton! God Jul på er alla!

Kommentarer
    Postat av: Mia

    Snyggt Malin! Men ärligt talat du kommer aldrig att klara 2 veckor :P

    Postat av: Daniel

    Jo, tror stenhårt på Malin =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: