Söndag 19 December

2010-12-19 @ 11:28:31

En vecka har gått och jag har gjort min sista arbetsdag. Sista dagen på mitt första riktiga sjukgymnastjobb. Känns vemodigt, men samtidigt spännande och roligt med allt som väntar. Idag ska jag packa klart och städa ur lägenheten. Har ingen motivation, så det går verkligen segt! Imorgon blir det ett besök i Idre, för att titta på och ta några mått i lägenheten. Ska köpa mig en bäddsoffa, så är ju bra om den passar i lägenheten. Åh, så jag längtar till en skön soffa. Senare på eftermiddagen ska jag träffa några säsongare där. Ska bli kul att säga hej till dem och lära känna någon innan man flyttar dit på riktigt. Men nu måste jag fortsätta packa. Tåget till Näsåker, familjen och julstämningen går på tisdag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: