Dagens...

2010-01-04 @ 22:23:06

Har pluggat idag och nästan fått klart uppgiften som ska in imorgon. Gick över förväntan med tanke på hur lite jag sovit och hur trött jag borde vara. Orkade till och med ta mig till IKSU och träna efteråt. Sen blev det pulka och varm choklad med vänner. Väl hemma hamnade jag framför tv:n och sportens årskrönika med en stor kopp Yogitea. Mmm... Dagens njutning! 

Framåt kvällen hörde O av sig. Han undrade om jag skulle med på årets danshändelse här i stan imorgonkväll (?). Känns otroligt lockande att åka dit, dansa och ha skoj! 

Fick många fina förslag på nyårslöften. Tackar! Så när klockan slog tolv, lovade jag att varje dag göra något som får mig att le och må bra! Enjoy Life! Nu är vi inne på första veckan av nya året och hittills har jag lyckats riktigt bra! I fortsättningen får ni följa med på alla de små detaljer som förgyller min vardag. 

                                                                              
Hjärtan till nyårsfyrverkeri!!!
                                                                      

Många som ville läsa om min träning också-Roligt! Blir extra peppande och motiverande för mig! (förhoppningsvis för er med!) 
Så följ med, peppa och puscha här på bloggen!

Vi kallar det Dagens Träning & Dagen Enjoy life ! =) 

Dagens...

Enjoy life                                                                                       Träning 
En lugn stund med en stor kopp Yogitea.                                Springer 30 min på löpband.
Sweet Chai = sött & kryddigt! Mmm…
                                                                              

Kommentarer
    Postat av: Mia

    Rolig ide!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: