Lyckat Nyårsfirande !

2010-01-02 @ 16:03:07

2010 är här! Fast vårt nya år börjar inte så bra för min del. Känner mig inte riktigt iform; lite huvudvärk och halsont. Men är väl inte helt fel att unna sig en riktigt lugn och skön dag ibland, eller? Har sovit halva dagen, läst en bok, ska snart gå en långpromenad och sen till iksu och basta. 

Nyår blev iaf succé! =)
Riktigt trevligt, mycket mat, bastu, vildmarksbad, sällskapsspel och ett perfekt slut på 2009. Nyårsdagen började med grillad korv till frukost/lunch ute i snön, mer sällskapsspel och en lång dryg hemresa. Mötte Mia (som också är tillbaka i umeå nu) på väg hem till lägenheten och hängde med henne resten av kvällen. 

Time for New Year's dinner!   Nyårsmiddag.   
Time for New Year´s dinner.  Cheers !

Tittar på fyrverkerier från badtunnan. Men tror jag missade själva fyrverkeriet. Haha =)     
Tittar på fyrverkerier och skålar in det nya året i badtunnan. Men tror fotografen (jag) missade själva fyrverkeriet? Haha! =)

Snart dags för tolvslaget! Vi skålar in det nya året i vildmarksbadet.
Bastu och vildmarksbad vid tolvslaget.

Här är vi alla efter timmar med god mat, vildmarksbad, bastu och sällskapsspel.   Tack för ett härligt nyårsfirande!
Här är vi alla efter timmar med god mat, vildmarksbad, bastu och sällskapsspel.

Frukost/lunch  Mumsig frukost!   Grillar ute i det fria
Förtsa frukosten/lunchen år 2010. Mumsigt!

Tack för ett härligt nyårsfirande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: