En ledig dag!!!

2010-01-24 @ 00:11:20

Äntligen en ledig dag! Efter att ha jobbat som en galning den här veckan
(ca 11 timmar per dag i 7 dagar nu), har jag väl ändå gjort mig förtjänt av lite ledighet?
Njöt av en sovmorgon, var och tränade, bastade, handlade, städade, tvättade, lagade en riktigt god fisklasagne, tog en långpromenad till Anna och blev bjuden på te.
En skön och avkopplande dag! Enjoy life!

Mössan på och redo för långpromenix och testund hos Anna.
 Mössan på och redo för långpromenix & the hos Anna :)

Det är nu den 24 januari och klockan är 00:11. Om exakt 1 minut för 23 år sedan föddes en liten flicka som fick namnet Malin. Med andra ord så sitter jag här och väntar på att klockan ska slå 00:12 och att jag ska bli ännu ett år äldre! 

Blir lite firande med vänner, ballonger & födelsedagsfika imorgonkvälll efter jobbet =) 

Välkommen förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: