Fortsätta blogga?

2010-01-07 @ 12:35:40

Tjohoo!!!
14 dagars bloggande! Jag klarade det ! =)
Så vad tycker ni? Ska jag forrtsätta blogga nu? 




 

-26 och iskallt ute!
Var stelfrusen när jag kom hem, så tog en låååång varm dusch och lyxade till det med jordgubbsdoft! 
Strawberry Bodybutter från bodyshop =Min absoluta favorit! ♥♥♥
Snart slut, så kanske är ett tips till min födelsedag ? :P 
                                                                                                                                                                                     

Dagens...

Enjoy life:                                                        Träning:
Strawberry Body butter                                       Vila, vila, vila       

Kommentarer
    Postat av: Frida

    Joooo! Fortsätt snälla du!

    Postat av: Annika<3

    fint blogg :)

    Postat av: Anna

    tycker du det är kul ska du såklart fortsätta :)

    Postat av: annie

    ja det är klart du ska fortsätta din blogg är jättefin!:)

    kolla järna in hos mig jag har frågestund så fråga vad du vill:)

    Postat av: Lina

    Tjenixen vännen!

    OTROLIGT, du klarade det!!!

    Tycker vi förlänger ditt blogglöfte? Hihihi!

    Saknar dig! Kramisar

    Postat av: Daniel

    Haha, hon klarade det! Vem hade rätt? Vem trodde stenhårt på Malin ;)



    Hon inte bara bloggar, hon gör det ju bra oxå!!!

    Kör på Malin! Jag läser :P

    Postat av: Anna

    sv: haha tack för varningen x) Jag ska hålla mej inne ! Tips: Sätt på en film, ring en vän/pojkvän, kika om ni har något gott och mys ! :D

    Postat av: From home sweet home

    Grattis till din fina blogg! Det är klart att du ska fortsätta om du har tid och tycker att det är kul. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: