Lyckad examenshelg !

2010-01-17 @ 21:52:53

Söndagkväll och jag är helt slut! Men också riktigt nöjd efter en lyckad helg!
Tog examen och blev legitimerad sjukgymnast i fredags. Fick en  fin avslutning i aulan med sång o tal. Dagen fortsatte med en finare middag på TC och därefter kaffe, tårta, blommor och examenspresenter hemma hos mig. Blev en trevlig dag med familj, släkt och vänner.
-Tusen tack för alla gratulationer!!! 

På kvällen träffades klassen en sista gång för att fira, kramas och säga "Hej då!".
Tackar för tre helt underbara år och önskar er alla LYCKA TILL! 

Lördagen tillbringade jag med familjen. När de åkt hem mötte jag upp några vänner och avslutade dagen med fest och utgång =)

Nu är helgen så gott som slut och jag försöker förebereda mig inför morgondagen. Imorgon är det min första arbetsdag, min första dag på en ny univeritetskurs och min första dag på en ny vattengympatremin. Mycket att göra och en lång dag med andra ord, men ska nog stå ut då den avslutas med en fika på Waynes. Enjoy life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: