Nya tag i gymmet.

2010-01-03 @ 21:49:09

Lugn, ro & en massa sömn gjorde underverk! Har hittat tillbka till toppformen nu igen!

Vaknade tidigt, tvättade, städade och packade upp det sista sedan jul och nyår (skjuter alltid upp det där med att packa upp). Tanken var att plugga och göra bort allt skolarbete idag. Så blev det INTE! Fick  iaf LITE gjort -fattar inte varför man är så omotiverad , har så svårt att komma igång och gör så mycket annat???

Har länge varit omotiverad till allt vad träning heter också. Var ett tag sedan man rörde på sig, så samvetet börjar göra sig påmint. Men nytt år och nya tag som gäller nu! Tog mig i kragen, gick till gymmet, sprang ca 15 min på löpbandet och körde sen ett helkroppspass på dryga timmen. 
Duktig flicka! Belöningen blev en lång och skön bastustund. =)

Tänkte börja lungt med några helkroppspass denna vecka och sen träna på riktigt hurtigt under heeela året.
1 år! 12 månader! 52 veckor! Det borde väl ändå ge resultat ???

Vill ni följa min träning här i bloggen? Motivera och peppa mig kanske?  



 

Kommentarer
    Postat av: Jens

    Följa din träning? Absolut Malin! Kan du träna för mig med? :P

    Postat av: Micke J

    Kul me blogg Malin! Meh, du omotiverad?????

    Alltid undrat hur du egentligen tränat, så go ahead!



    Btw, kom förbi till vår nya lägenhet och käka middag här nån kväll:)

    Postat av: Frida

    Jaaa! Vi behöver också motiveras och peppas! Skriv, så kanske vi också kan komma igång. // Fridde och Lina

    Postat av: Mia

    Varför inte? Lyckas du få igång mig med,så gör du det bra!!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: