Powernap & Brorsan på löpbandet =)

2010-01-06 @ 21:42:30

Ännu en dag över...
Dagen startade tidigt med grupparbete på morgonen. Efter lunch kom min svacka, då en sen (och riktigt lyckad!!!) danskväll gjorde sig påmind. Tror aldrig en powernap varit så skön! 
Vaknade både piggare och gladare! Enjoy life! =)

Varit och gymmat med brorsan nu på kvällen. Han testade löpbandet för första gången. Haha, aldrig sett någon spinga så stelbent (-storasyrran njöt!). 5 min senare hade han hittat tillbaka till den talang han är -Tänk om man hade ett sådant löpsteg ändå! Bra jobbat brorsan! 

Själv fastnade jag som vanligt på löpbandet. Gick härligt lätt att springa och med favoritprogrammet på löpbandets tv, flög tiden iväg. Hade ju tänkt mig ett hårt styrkepass. Haha, måste nog börja ro som uppvärmning istället! Blev iaf ett styrkepass till sist oxå.  

Snart sängen. Först lite plugg, då jag sov bort hela eftermiddagen. (Vadå powernap på 20 min???) 
  
Natti !


Dagens...

Enjoy life                                                                      Träning
Laddar om med en powernap                                  Sprang på löpbandet och ett
- skönt att zzzova!!!                                                    helkroppspass i gymmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: